Впровадження

ІМЕД — інформаційна система з повним набором інструментів для автоматизації медичного бізнесу та його основних бізнес процесів для організації високоякісного сервісу для клієнтів та отримання повного пакету звітності для керівництва.

Гнучкі налаштування та можливість допрацювання функціоналу програми дозволяють створити індивідуальну систему під потреби саме вашого медичного закладу.

Переваги МІС ІМЕД
  • Все в одній програмі — від реєстрації пацієнтів до управлінських звітів власнику;
  • Зручний зрозумілий інтерфейс та можливість пошуку необхідної інформації в системі;
  • Монітор основних показників діяльності медичного закладу та простий механізм створення звітності;
  • Гнучкість в допрацюванні необхідного функціоналу — ви можете запропонувати ідею та стати співавтором програми.
  • Широкі можливості інтеграції з іншими інформаційними системами — іншими конфігураціями “1С:Підприємство”, Бітрікс24, сервісами пошуку лікарів doc.ua та likarni.com, інформаційними системами лабораторій, сервісами подання звітності та електронного документообігу, IP телефонією, календарем Google та веб-сайтами.
  • Підключення торгового та лабораторного обладнання;
  • Система налаштування різних рівнів прав доступу.
Впровадження

ІМЕД складається з функціональних модулів, кожен з яких відповідає за свій напрямок автоматизації. Ви можете впроваджувати всю систему повністю або обрати пріоритетні для вас модулі, а решту додавати поступово по мірі необхідності:

Впровадження медичної інформаційної системи “ІМЕД” відбувається у кілька етапів.

Аналіз.
Діагностика бізнес процесів, що будуть автоматизуватися, аналіз існуючої програмно-апаратної платформи, окреслення бізнес завдань, оформлення вимог до інформаційної системи та формування конфігурації програмного рішення.

Розробка технічного завдання.
Детальний опис всіх робіт з впровадження та допрацювання системи: довідники, алгоритми звітних форм, автоматизовані робочі місця, права доступу в систему.

Налаштування системи.
Встановлення системи на сервер та комп’ютери користувачів, внесення даних в інформаційну систему — номенклатура, список працівників, клієнтів, контрагентів, прайс-листи; перенесення даних із системи, в якій раніше працював медзаклад.

Тестування системи.
На цьому етапі перевіряються алгоритми роботи системи та виправляються помилки у випадку їх виявлення.

Введення системи в експлуатацію.
Перехід медичного закладу на використання нової інформаційної системи з реальними даними, навчання користувачів, інформаційно-технологічна підтримка.

Після введення інформаційної системи в експлуатацію ми забезпечуємо її постійний супровід, оперативно реагуючи на запити користувачів та надаючи потрібну підтримку.
Для знайомства з ІМЕДом
ми проведемо для вас демонстрацію програми
віддалено чи у вашому офісі
Зв’яжіться з нашим
менеджером,
Замовте
демонстрацію
програми