Як залучити пацієнтів у медцентр чи клініку

Ринок приватної медицини — ось де не з чуток знають про конкуренцію та боротьбу за клієнта: з більш ніж 50000 приватних медичних центрів і клінік — 40% знаходяться в Києві. Щодня з’являються нові приватні кабінети та медичні центри, філії мережевих медичних клінік. Як їм вдається знаходити і утримувати своїх пацієнтів, забезпечувати роботою персонал, отримувати прибуток від вкладених інвестицій?

Ми проаналізували досвід наших клієнтів — медичних центрів, інших приватних медичних закладів і свій досвід в якості пацієнтів та склали список ефективних способів залучення пацієнтів.

 

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ, ГЕОГРАФІЯ

Якщо у вас вже є приміщення під клініку або медцентр, ви працюєте і приймаєте пацієнтів, значить, ви визначилися з цільовою аудиторією та стратегією просування своїх послуг. Якщо чіткого позиціонування ще немає, озирніться навколо — що оточує будівлю, де знаходиться ваша клініка, потік яких клієнтів — «преміум», «бізнес» або «економ» — зможе забезпечити вам місце розташування вашого медичного закладу. Враховуйте це при розробці бізнес плану та стратегії просування.

У вас є бізнес план з чітким розумінням цільової аудиторії, і ви підбираєте місце? Пам’ятайте, що для клієнтів «преміум» класу важливо створити унікальну зону, запропонувати їм нові методи лікування у висококласних фахівців, забезпечити першокласний сервіс. Відмінним місцем розташування клініки для таких клієнтів буде, наприклад, квартал з елітними житловими комплексами або поруч з фешенебельними офісами іноземних компаній.

Для приватного медичного закладу розташування в спальному районі з безліччю житлових будинків або в діловому центрі — хороший вибір. При якісному сервісі і уважному ставленні у вас будуть постійні клієнти. Подбайте про те, щоб ваш медичний центр був помітним: велика яскрава вивіска, вказівники, оздоблення фасаду. Створіть образ, що запам’ятовується.

 

ГРАФІК РОБОТИ КЛІНІКИ

Часто при досить легких захворюваннях пацієнти відкладають відвідування клініки, особливо, якщо вони завантажені на роботі або у них жорсткий робочий графік. Таким пацієнтам зручніше відвідувати медичний заклад у вечірні години та неробочі дні. І якщо ваша клініка запропонує їм графік прийомів, що відповідає їх очікуванням, у вас буде перевага перед конкурентами.

 

якість сервісу в медцентрі
якість сервісу в медцентрі

ЯКІСТЬ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ТА СЕРВІСУ

Найважливішими для клієнта, за великим рахунком, є якість надання медичних послуг і рівень сервісу в медичному закладі. Але оцінити їх, як правило, пацієнти можуть тільки після візиту на прийом в клініку. Ці критерії добре працюють на утримання клієнта та підвищення його лояльності.

Однак в маркетингових комунікаціях на залучення пацієнтів ви можете робити акцент на професіоналізмі вашого персоналу. Також подбайте про позитивні відгуки про вашу клініку від ваших клієнтів. Цікавтеся у пацієнтів, чи все їх влаштовує у вашій роботі. Переконайтеся, що неприємні інциденти та конфліктні ситуації, якщо такі виникають, вирішуються у вашій клініці максимально чемно, конструктивно і з бажанням зберегти хороші відносини з клієнтом. Якість послуг і сервісу працює на вас, коли вашу клініку задоволені пацієнти рекомендують своїм родичам, друзям та знайомим.

 

Як зробити медбізнес ефективним завдяки медичній системі
Популярність приватних медичних закладів постійно зростає, оскільки вони, у порівнянні з державною медициною, здатні забезпечити пацієнтів високим рівнем медичної допомоги та мають необхідне діагностичне обладнання для проведення різноманітних обстежень. Саме якісна діагностика уможливлює та прискорює постановку правильного діагнозу.   Насьогодні в Україні працює близько 50 000 приватних клінік та медичних центрів і щороку відкриваються нові приватні медичні заклади та філії вже існуючих.   На ринку медичних послуг конкуренція за клієнта достатньо жорстка...

 

ПРОСУВАННЯ

Для просування медичних послуг, як і будь-яких інших товарів і послуг, необхідний комплексний підхід, поєднання різних рекламних носіїв — телебачення, радіо, друковані ЗМІ та зовнішня реклама, просування в Internet. Спробуйте виділитися креативної ідеєю, організуйте публічний захід або станьте спонсором такого. Проводьте дні відкритих дверей з цікавими семінарами для ваших клієнтів. Для залучення пацієнтів, які вже були у вас в клініці, розсилайте інформацію про ваші заходи і акційні пропозиції.

Дуже важлива присутність медичного закладу в інтернеті. Якщо на початковому етапі у вас немає достатньо ресурсів на хороший сайт, у вас є альтернатива — заведіть сторінки в соціальних мережах (Facebook, Instagram). Розміщуйте живий, цікавий контент — історії з життя вашої клініки, корисності для ваших пацієнтів, наприклад, поради від лікарів, інформацію про фахівців і їх кваліфікації, фотографії кабінетів, послуги. У соціальних мережах ви можете розмістити посилання на онлайн-запис. Пацієнти зможуть самостійно записатися на прийом у зручний для них час.

Створіть інформативний і зручний сайт з якісним контентом. Переходячи за посиланнями в браузері на ваш сайт, пацієнт буде шукати інформацію про лікарів, які працюють у вашій клініці, підтвердження компетентності та професіоналізму вашого персоналу, перелік медичних послуг і їх вартість. Надайте йому цю інформацію і забезпечте можливість легко зв’язатися з адміністратором в разі виникнення додаткових питань. На сайті клініки можна проводити безкоштовні консультації. Робіть ці консультації обмеженими за часом, повідомляйте про них постійним пацієнтам при зустрічах і в інформаційних розсилках.

Для просування клініки в мережі спробуйте контекстну і банерну рекламу від Google. Такі сервіси-агрегатори, як doc.ua та likarni.com, також допоможуть вам залучити пацієнтів до вашого медичного закладу, використовуйте їх ресурси.

 

ПАРТНЕРИ

Озирніться: що знаходиться по сусідству з вашим медичним центром або клінікою? Салони краси, косметичні салони, спортклуби, басейни, дитячі установи, інші клініки (якщо ваші послуги не перетинаються) — всі вони можуть стати вашими партнерами. Домовтеся з ними про розміщення рекламних матеріалів (листівок, банерів, постерів, купонів на знижку).

Напевно, поряд з клінікою також розташовані офіси різних компаній. Обговоріть з керівниками цих фірм можливість надання медичних послуг їм і їх персоналу зі знижкою. Хорошим маркетинговим ходом для залучення пацієнтів буде відвідати керівництво приватної школи, платного ВНЗ або коледжу та домовитися про платний загальний огляд в якості профілактики учнів на добровільній основі, через батьківський комітет або керівництво навчального закладу.

Спробуйте об’єднати свої зусилля з зусиллями тих, хто працює зі схожою до вашої цільової аудиторією, наприклад, косметологи, масажисти, дієтологи. Підготуйте разом рекламні матеріали про ваші послуги. Так ви зможете досягти більш широкого охоплення потенційних клієнтів і заощадите на рекламі.

Джерело inteltech.kiev.ua

 

Поділитись...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VK
Популярні статті: