Реєстратура
Реєстрація пацієнтів, запис на прийом

Медична інформаційна система ІМЕД дає можливість швидко зареєструвати пацієнта на прийом. Форма реєстрації дозволяє працювати з графіками роботи лікаря, завантаженості кабінетів та запису на прийом. Вона має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, користувачі не потребують спеціального навчання для роботи з нею.

При вхідному дзвінку з інтегрованою IP телефонією форма для реєстрації автоматично з’являється на робочому столі працівника реєстратури/оператора колл центру. Система самостійно підбере вільний кабінет для проведення прийому в певний час у певного лікаря.  

Ми також інтегрували робочий стіл для запису на прийом з сервісами doc.ua та likarni.com, що значно прискорює процес запису пацієнта на прийом.

Оформлення договорів, замовлень

Система ІМЕД дозволяє автоматично формувати договори на основі даних, отриманих при реєстрації пацієнта. Працівник реєстратури формує замовлення пацієнта, формує та друкує рахунок на оплату замовлення в касі медичного закладу, друкує для пацієнта результати діагностики та лікарські висновки.     

В МІС ІМЕД реалізована можливість використання знижок на послуги медичного центру/клініки, ведеться баланс пацієнта та контроль надання послуг по його замовленню.

 

Ведення графіка прийому, контроль завантаженості лікарів та кабінетів

В медичній інформаційній системі ІМЕД є всі інструменти, необхідні для оперативної та повноцінної роботи реєстратури і колл центру медичного закладу: ведення графіка прийому, контроль завантаженості лікарів та кабінетів, запис на прийом.

Інформаційна система дозволяє формувати звіти по завантаженості лікарів, по об’ємах наданих послуг та збирати статистику звернень по тих чи інших послугах.

 

Станьте співавтором,
запропонуйте ідею
додаткового функціоналу
системи ІМЕД