Як зробити медбізнес ефективним завдяки медичній системі

Популярність приватних медичних закладів постійно зростає, оскільки вони, у порівнянні з державною медициною, здатні забезпечити пацієнтів високим рівнем медичної допомоги та мають необхідне діагностичне обладнання для проведення різноманітних обстежень. Саме якісна діагностика уможливлює та прискорює постановку правильного діагнозу.  

Насьогодні в Україні працює близько 50 000 приватних клінік та медичних центрів і щороку відкриваються нові приватні медичні заклади та філії вже існуючих.  

На ринку медичних послуг конкуренція за клієнта достатньо жорстка і змушує медичні заклади постійно вдосконалюватися, підвищувати ефективність лікування та якість обслуговування, пропонувати нові сервіси та послуги, автоматизувати діяльність основних підрозділів.  

«Клініка вихідного дня» — сучасний багатопрофільний медичний центр з дитячим та дорослим, діагностичним та хірургічним відділеннями. Тут працюють висококваліфіковані лікарі з багаторічним досвідом медичної практики. «Клініка» молода, однак вже має кілька тисяч лояльних пацієнтів та їх схвальні відгуки.

 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИРІШЕННЯ

Власник «Клініки вихідного дня» з першого дня роботи медцентру хотів розуміти, як розвивається його бізнес, і шукав медичну інформаційну систему, яка б йому допомогла у цьому.

Ось з якими завданнями він звернувся до нас, розробників МІС ІМЕД:

  • можливість швидкої реєстрації пацієнтів на прийом до лікаря, 
  • ведення графіку прийомів лікарів та планування завантаженості кабінетів,
  • ведення клієнтської бази в CRM-системі, 
  • інтеграція з IP телефонією,
  • автоматизація бухгалтерського обліку,
  • управління персоналом та розрахунок заробітної плати,
  • управлінська звітність.

Медична програма ІМЕД розроблена з урахуванням специфіки діяльності медичних закладів, має функціонал для запису пацієнта на прийом, формування графік прийому лікарів, планування завантаженості кабінетів, вбудовану CRM-систему та досить широкі можливості для управлінського обліку.  

 

МІС ІМЕД гнучко налаштовується під наші потреби та вирішує поставлені завдання. Ця система щодня допомагає нам ефективно виконувати свою роботу та скоротити зусилля і час, що витрачаються на рутинні операції.

 

В процесі впровадження інформаційної системи ми розробили також робоче місце медичної сестри, допрацювали механізм інтеграції з IP телефонією, а також інтегрували сервіс для запису на прийом з сервісами doc.ua та likarni.com. Для автоматизації бухгалтерського обліку було впроваджено програму «1С:Бухгалтерія», а для управління персоналом та розрахунку зарплати — «1С:Зарплата та управління персоналом», які легко інтегруються з системою ІМЕД, оскільки вона розроблена на платформі «1С:Підприємство».

 

РЕЗУЛЬТАТИ

Приватний медичний заклад – це складна організація, яка, окрім забезпечення лікувального процесу, має багато інших бізнес процесів, як і будь-яке комерційне підприємство: залучення та утримання персоналу, постійне вдосконалення клієнтського сервісу, маркетингові активності, виконання законодавчих вимог, впровадження нових технологій. Всі ці процеси повинні бути прозорими і контролюватися власником медичного закладу. Контроль дає можливість відслідковувати фінансовий стан підприємства, вчасно виявляти слабкі місця, що на нього впливають, та вживати заходів з їх усунення. 

В результаті комплексної автоматизації діяльності медичного центру «Клініка вихідного дня» було досягнуто таких результатів:

  • за лічені секунди відбувається запис пацієнта на прийом; якщо пацієнт вже звертався до клініки, при вхідному дзвінку завдяки IP телефонії система автоматично виводить його картку на робочий стіл оператора колл центру;
  • завдяки інтеграції системи з сервісами doc.ua та likarni.com запис на прийом через ці сервіси також прискорився;

 

 

  • завдяки зручному та зрозумілому інтерфейсу вести графік роботи лікарів просто і легко, як і  планувати завантаженість кабінетів – система сама підбирає вільні кабінети для проведення прийому;
  • дані пацієнтів зберігаються в CRM-системі, яка дає необмежені можливості для роботи менеджера з продажів та маркетолога: планування активностей — дзвінків, зустрічей, e-mail та sms-розсилок; створення сегментів клієнтів для роботи з кожним із них окремо; збирання даних (наприклад, про джерело звернення клієнта до клініки), різноманітні звіти тощо;
  • завдяки механізму гнучкого ціноутворення впроваджено програму лояльності зі знижками та акційними пропозиціями;
  • автоматизовано роботу бухгалтерського та податкового обліку, розрахунку заробітної плати та управління персоналом.  

З інформаційної системи ІМЕД керівник бізнесу отримує необхідні для аналізу господарської діяльності звіти:

  • управлінський баланс;
  • звіт про прибутки і збитки;
  • звіт про дебіторську та кредиторську заборгованість.

Завдяки активності та прогресивному мисленню керівництва «Клініки вихідного дня» інформаційна система  медичного центру постійно розвивається, створюються додаткові інструменти для роботи різних підрозділів.

Поділитись...
Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn0Share on VK
Популярні статті: