Менеджмент
12.03.19
Як адміністратор клініки впливає на продажі
Адміністратор медичного закладу, як правило, виконує дві основні функції: продаж та адміністрування пацієнтів в клініці. Лише деякі клініки можуть передати функцію продажів менеджерам з продажу, в більшості ж медичних закладів адміністратору доводиться поєднувати і продажі, і роботу на рецепції.   Продажі Адміністратор приймає вхідні дзвінки, спілкується з потенційним клієнтом клініки і записує його на прийом. Для високих конверсій адміністратор повинен вміти визначати тип клієнта, що телефонує, перехоплювати ініціативу, задавати клієнту правильні питання і робити пропозицію. Дуже важливі інформованість та експертність...
06.02.19
Як оцінити ефективність медичної інформаційної системи
Як і будь-який бізнес, приватні медичні заклади також стикаються з проблемою збільшення продажів та підвищення прибутковості. Частіше за все основними причинами є те, що керівник втягнутий в оперативне управління закладом і не має чіткого плану розвитку продажів та маркетингу; в закладі взагалі немає маркетолога або маркетинг відданий на аутсорсинг; відсутній контроль якості та ефективності роботи персоналу (лікарів, медсестер, адміністраторів) та маркетингових активностей. Те, що бізнес залишається на плаву, скоріше заслуга окремих співробітників, а не грамотно вибудуваної системи продажів.      ...
09.01.19
Як відкрити приватну клініку
Багато успішних лікарів мріють почати свою приватну медичну практику, наприклад, відкрити приватний кабінет по своїй спеціальності. Однак відкрити приватну медичну клініку може будь-який підприємець і для цього необов'язково бути практикуючим лікарем або мати медичний диплом. Кількість гравців на українському ринку приватної медицини зростає з кожним роком, оскільки медичний бізнес - один з найбільш високорентабельних. На думку експертів ринку медицини, найбільш вигідними напрямками в приватній медицині є гінекологія, стоматологія, косметологія та урологія. Прогнозується, що в перспективі основними трендами ринку приватної медицини...
21.09.18
Медичні інформаційні системи: як вибрати свою
Автоматизація бізнесу – створення єдиної інформаційної системи на базі програмного забезпечення – суттєво допомагає керівництву в управлінні діяльністю підприємства, в прийнятті рішень, в управлінні персоналом та відносинами з клієнтами і партнерами. На кожному ринку своя специфіка та особливості, тож і програму потрібно підбирати відповідно до них. Для приватних медичних центрів та клінік існують спеціалізовані медичні інформаційні системи. В Україні ринок таких систем ще достатньо молодий і розвивається, з’являються нові рішення, аби максимально задовольнити потреби сучасного медичного бізнесу.   ЯКІ ЗАВДАННЯ...
14.09.18
Нові посади в довіднику медичних професій
Міністерство Охорони Здоров’я України запропонувало зміни в довідник медичних професій. Відповідно до проекту вводиться нова посада медичного директора, який буде виконувати медичні функції, а у функціях генерального директора буде суто управлінська та адміністративна робота. Насьогодні в українських медичних закладах і адміністративні, і медичні функції виконує головний лікар в той час, як в розвинених країнах світу, зокрема багатьох країнах-учасницях Європейського Союзу, цей великий масив роботи виконують дві людини – генеральний директор курує адміністративні питання, а медичний директор веде всі медичні процеси....
14.08.18
Оптимізація використання ресурсів медичного закладу
Для розвитку медичного закладу потрібні вільні кошти, тож оптимізація витрат та економія ресурсів вкрай необхідні. Ділимося з вами практичними порадами, як побудувати в медичному центрі чи клініці систему здорової економії. Система планування та обліку Запровадьте систему планування: у вас має бути чіткий план витрат, якого ви повинні дотримуватися. Перевищення суми планових витрат має бути детально проаналізовано. Контроль статей витрат та утримання від незапланованих необгрунтованих витрат допоможе збільшити прибуток медичного закладу. Календарний план доходів та витрат Система планування дасть можливість фінансовому...