Взаємовідносини з клієнтами
25.02.19
Як спілкування з лікарем впливає на лояльність пацієнта
Як правило, пацієнт обирає клініку для свого лікування та лікування сім’ї, зважаючи на якість отриманих в ній медичних послуг. Звичайно, на вибір клініки впливає багато інших факторів, однак вирішальним є саме цей. Незадоволеність медичними послугами змушує пацієнтів продовжувати пошуки «своєї»  клініки та «свого» лікаря. І ось тут цікавими для власників/директорів медичних закладів можуть бути результати дослідження, проведеного з участю 500 пацієнтів. Дослідження показало, що задоволеність пацієнтів медичними послугами тісно пов’язана із задоволенням пацієнтів комунікацією з лікарем. Здатність лікаря з повагою відноситися...
12.02.19
Критерії оцінки якості медичних послуг
Звертаючись до приватної клініки, пацієнти очікують високої якості послуг у порівнянні з тією, яку б вони отримали в державному медичному закладі. Вони готові платити більше, однак вимагають за свої гроші поваги до власного часу, високого професіоналізму персоналу, ефективного лікування, комфорту під час перебування в клініці. Сучасні технології дозволяють медичному закладу надавати медичні послуги на високому рівні, тож клінікам та медичним центрам потрібно впроваджувати їх у свою роботу, аби клієнти залишались задоволеними. Компанія Kelton Global провела опитування серед 1010 пацієнтів, щоб...
30.01.19
Інфографіка: Чого хочуть пацієнти
Ми живемо в епоху очікувань. Якість сервісу в усіх галузях постійно зростає, клієнти отримують все більше комплексних послуг, які забезпечують їм комфорт у спілкуванні з компаніями. Подібної якості вони очікують і в інших сферах, і сфера медичних послуг - не виключення.  Компанія West провела опитуваня серед пацієнтів, аби краще розуміти, чого сьогодні вони хочуть - чи вимагають - в комунікації від своїх провайдерів медичних послуг. Недивно, прозорість та індивідуальний підхід очолюють список пріоритетів пацієнтів. [caption id="attachment_500" align="alignnone" width="1000"] Чого хочуть...
13.08.18
Як утримати пацієнтів та завоювати їх лояльність
Часто виявляється, що клініки в гонитві за новими клієнтами забувають про існуючих клієнтів і не працюють з ними. А утримання існуючого клієнта коштує дешевше, ніж залучення нового. Такі можливості не можна упускати.   КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ Задоволені вашим сервісом пацієнти - це нові залучені пацієнти вашого медичного центру. Однак задоволені послугою клієнти не стають автоматично постійними і лояльними. Для цього необхідно з ним вибудовувати відносини, встановлювати контакт на емоційному рівні, необхідне періодичне спілкування з пацієнтом. Будьте уважні до своїх клієнтів, цікавтеся їхніми...