Блог
23.07.19
Як розрахувати собівартість медичної послуги
  На формування вартості послуг медичного закладу впливає кілька чинників: споживачі послуг, сам провайдер послуг (медичний центр / клініка, які надають ці послуги) та конкуренти. Споживачі та їх попит на медичну послугу, як правило, задають найвищу точку ціни - який максимум вони готові платити за послугу. Провайдер послуг визначає мінімальну вартість послуг, яка забезпечить беззбиткову роботу медичного закладу, а також бажану прибутковість. Конкуренти встановлюють певний коридор цін - від і до. З урахуванням цих трьох чинників формується оптимальна ціна на...
18.06.19
Конфлікт «Лікар-Пацієнт»
  В медичній сфері, як і в будь-якій іншій, не обійтися без конфліктних ситуацій. Конфлікт може розпочатися як з вини лікаря, так і з вини пацієнта. Конфлікт між лікарем та пацієнтом може закінчитися в самому медичному закладі із залученням адміністрації, а може і в суді. Тож конфліктних ситуацій краще не допускати, аби не псувати професійну репутацію лікаря, репутацію клініки, не витрачати час, гроші та нерви. Розглянемо кілька типових ситуацій, які можуть призвести до конфлікту, та як їм запобігти.    ...
03.06.19
Особливості медичних послуг
Споживачі послуг часто ототожнюють виконавця послуги (окремого співробітника) з усією компанію, і, як правило, не отримавши бажаний результат від одного працівника, вони вже не звертаються до цієї компанії повторно, аби переконатися, що інший працівник упорається із завданням бездоганно. Споживачі для себе відразу відмічають – в цій компанії надають неякісні послуги. Організаціям зі сфери послуг слід підбирати висококваліфікований персонал, який зможе підтримувати добру репутацію компанії на ринку. Другі шанси даються вкрай рідко. І так усюди. Сектор приватної медицини не становить виключення....
29.05.19
Мейо: клініка-легенда. Досвід однієї з кращих сервісних організацій
  Близько 130 років тому в містечку Рочестер, що у штаті Мінесота, лікар Уільям Уоррел Мейо відкрив першу приватну лікарню, яка отримала назву за прізвищем її засновника – клініка Мейо. Цікаво те, що ця клініка і досі існує. Більше того, вона є найвпливовішим і найдорожчим брендом у сфері послуг, хоча й майже не використовує рекламу для просування своїх послуг.  За даними опитування, проведеного серед пацієнтів фірмою Social Research, клініка Мейо має імідж «медичної Мекки»: на думку пацієнтів, саме в цій клініці...
24.05.19
Що вибрати для клініки: CRM чи МІС
  За даними дослідження (опитування), проведеного компанією Еrnst&Young, п’ять основних статтей  витрат приватних клінік та медичних центрів складають: розширення асортименту послуг (67%); підвищення операційної ефективності (67%); відкриття нових клінік (41%); маркетингові активності (37%); ІТ проекти (30%) Розширення асортименту послуг. За даними респондентів, основна мета реалізації таких проектів – це прагнення надавати якомога більше медичних послуг (стаціонар, хірургія, реабілітаційні послуги, косметологія, телемедицина), враховуючи попит на них, з ціллю залучення нових та утримання існуючих пацієнтів.  Підвищення операційної ефективності. Серед факторів, що сприяють реалізації...
13.05.19
Що таке медичний маркетинг
Відносно нещодавно в сфері просування медичних послуг почали говорити про поняття медичного маркетингу. Необхідність в цьому окремому напрямку маркетингу зумовлена насамперед специфікою відносин провайдерів медичних послуг зі своїми споживачами. Як правило, пацієнти мають низький ступінь інформованості про послуги, не можуть визначити якість наданої послуги, можуть оцінити лише сервісну складову і змушені довіритися спеціалісту. Рівень довіри лікарю та клініці в цілому може як спростити, так і ускладнити процес лікування. В останньому випадку говорять про ятрогенні захворювання – ті, що викликані діями...
25.04.19
Вітаємо з Великоднем!
Вітаємо вас зі світлим святом Великодня! Від усього серця бажаємо вам благодаті, добробуту, окриленого настрою, миру, злагоди та душевної величі! Хай дзвони цього Великого Дня принесуть у вашу оселю радість, щастя, віру, надію і любов. Нехай ця радісна подія стане для кожного початком нового життя - кращого та добрішого! Всіх вам земних благ!  
17.04.19
Що необхідно підготувати для початку роботи в програмі ІМЕД
Перш, ніж почати вести облік в програмі, її треба для цього налаштувати, тобто внести первинну інформацію, яка знадобиться для подальшої роботи. Ми підготували перелік тих даних, які необхідно підготувати для початку роботи в медичній інформаційній системі ІМЕД.   Мінімально необхідні дані для початку налаштування програми ІМЕД (створення користувача) ФІО користувача програми Посада користувача Контактний номер телефону, Адреса електронної пошти Створення паролю для входу в програму Мінімально необхідні дані для початку роботи в програмі ІМЕД Реквізити організації, від імені якої буде...
17.04.19
Лікарі та продажі: як МІС допоможе вирішити цю дилему
Медичний приватний заклад – це перш за все медичний бізнес. Звичайно, він створюється з місією допомагати людям зберігати та поліпшувати своє здоров’я, однак без комерційної складової та підтримки певного рівня дохідності такий бізнес не працюватиме довго. Ми вже говорили з вами про те, наскільки важливою є роль лікаря у задоволеності клієнта медичними послугами та розвитку його лояльності до медичного закладу, а відтак, і у повторних продажах. Сьогодні розповімо, як медична інформаційна система може допомогти лікарю продавати більше, по суті не...
15.04.19
Робоче місце лікаря в МІС ІМЕД
Сьогодні розкажемо вам детальніше про автоматизоване робоче місце лікаря в медичній інформаційній системі ІМЕД. Для роботи лікаря в ІМЕДі передбачений увесь необхідний інструментарій. Зі  свого робочого місця лікар: бачить свій графік прийомів та може записувати пацієнтів до себе на прийом; отримує доступ до електронної медичної карти пацієнта: історії хвороби, історії замовлень, усіх наявних результатів лабораторного та інструментального обстеження, висновків лікарів; має змогу переглядати файли різних форматів, зображення; Зі свого робочого місця лікар може роздруковувати висновки прийому та протоколи досліджень. [caption...