Блог
12.03.19
Як адміністратор клініки впливає на продажі
Адміністратор медичного закладу, як правило, виконує дві основні функції: продаж та адміністрування пацієнтів в клініці. Лише деякі клініки можуть передати функцію продажів менеджерам з продажу, в більшості ж медичних закладів адміністратору доводиться поєднувати і продажі, і роботу на рецепції.   Продажі Адміністратор приймає вхідні дзвінки, спілкується з потенційним клієнтом клініки і записує його на прийом. Для високих конверсій адміністратор повинен вміти визначати тип клієнта, що телефонує, перехоплювати ініціативу, задавати клієнту правильні питання і робити пропозицію. Дуже важливі інформованість та експертність...
06.03.19
Вітаємо з 8 березня!
Чарівні жінки! У цей чудовий день прийміть наші найщиріші побажання зі святом Весни! Бажаємо Вам тепла і любові в серці, чудового настрою і прекрасного самопочуття. Нехай кожен Ваш день буде сонячним і радісним, нехай довкола Вас панують любов і гармонія, а на Вашу честь розквітають квіти й звучить музика. Будьте завжди усміхнені, сповнені надій та оптимізму. Бажаємо Вам щастя й вдачі, міцного здоров’я, здійснення всіх мрій та бажань. Хай у Вашій оселі завжди панують мир, злагода і добробут. Будьте красиві,...
25.02.19
Як спілкування з лікарем впливає на лояльність пацієнта
Як правило, пацієнт обирає клініку для свого лікування та лікування сім’ї, зважаючи на якість отриманих в ній медичних послуг. Звичайно, на вибір клініки впливає багато інших факторів, однак вирішальним є саме цей. Незадоволеність медичними послугами змушує пацієнтів продовжувати пошуки «своєї»  клініки та «свого» лікаря. І ось тут цікавими для власників/директорів медичних закладів можуть бути результати дослідження, проведеного з участю 500 пацієнтів. Дослідження показало, що задоволеність пацієнтів медичними послугами тісно пов’язана із задоволенням пацієнтів комунікацією з лікарем. Здатність лікаря з повагою відноситися...
21.02.19
Як зробити медбізнес ефективним завдяки медичній системі
Популярність приватних медичних закладів постійно зростає, оскільки вони, у порівнянні з державною медициною, здатні забезпечити пацієнтів високим рівнем медичної допомоги та мають необхідне діагностичне обладнання для проведення різноманітних обстежень. Саме якісна діагностика уможливлює та прискорює постановку правильного діагнозу.   Насьогодні в Україні працює близько 50 000 приватних клінік та медичних центрів і щороку відкриваються нові приватні медичні заклади та філії вже існуючих.   На ринку медичних послуг конкуренція за клієнта достатньо жорстка і змушує медичні заклади постійно вдосконалюватися, підвищувати ефективність лікування та...
12.02.19
Критерії оцінки якості медичних послуг
Звертаючись до приватної клініки, пацієнти очікують високої якості послуг у порівнянні з тією, яку б вони отримали в державному медичному закладі. Вони готові платити більше, однак вимагають за свої гроші поваги до власного часу, високого професіоналізму персоналу, ефективного лікування, комфорту під час перебування в клініці. Сучасні технології дозволяють медичному закладу надавати медичні послуги на високому рівні, тож клінікам та медичним центрам потрібно впроваджувати їх у свою роботу, аби клієнти залишались задоволеними. Компанія Kelton Global провела опитування серед 1010 пацієнтів, щоб...
06.02.19
Як оцінити ефективність медичної інформаційної системи
Як і будь-який бізнес, приватні медичні заклади також стикаються з проблемою збільшення продажів та підвищення прибутковості. Частіше за все основними причинами є те, що керівник втягнутий в оперативне управління закладом і не має чіткого плану розвитку продажів та маркетингу; в закладі взагалі немає маркетолога або маркетинг відданий на аутсорсинг; відсутній контроль якості та ефективності роботи персоналу (лікарів, медсестер, адміністраторів) та маркетингових активностей. Те, що бізнес залишається на плаву, скоріше заслуга окремих співробітників, а не грамотно вибудуваної системи продажів.      ...
30.01.19
Інфографіка: Чого хочуть пацієнти
Ми живемо в епоху очікувань. Якість сервісу в усіх галузях постійно зростає, клієнти отримують все більше комплексних послуг, які забезпечують їм комфорт у спілкуванні з компаніями. Подібної якості вони очікують і в інших сферах, і сфера медичних послуг - не виключення.  Компанія West провела опитуваня серед пацієнтів, аби краще розуміти, чого сьогодні вони хочуть - чи вимагають - в комунікації від своїх провайдерів медичних послуг. Недивно, прозорість та індивідуальний підхід очолюють список пріоритетів пацієнтів. [caption id="attachment_500" align="alignnone" width="1000"] Чого хочуть...
28.01.19
Запис пацієнта на прийом: ведення графіку прийому лікарів в МІС ІМЕД
Коли пацієнт телефонує в медичний заклад для запису на прийом, оператор колл-центру чи адміністратор на рецепції повинен мати швидкий доступ до інформації – чи вільний лікар для прийому в той час, що цікавить пацієнта, який час в обраного лікаря вільний, до кого ще з лікарів потрібної спеціальності можна записати пацієнта, чи є вільний кабінет для прийому тощо. Працівник клініки повинен швидко надати пацієнту необхідну інформацію, без очікування на уточнення та без повторних дзвінків, адже все це впливає на оцінку пацієнтом...
14.01.19
Підбірка важливих заходів в сфері приватної медицини
Новорічні свята позаду, попереду – нові можливості для власного розвитку, розвитку бізнесу, співробітників, пошук шляхів удосконалення клієнтського сервісу у вашому медичному закладі. Ми подивились, що цікавого буде відбуватися у сфері приватної медицини, і підготували для вас підбірку найважливіших заходів в сфері приватної медицини, що відбудуться найближчим часом.      26 січня 2019 Medical Business Forum проводить День маркетингу для приватної медицини. 7 запрошених спікерів – експертів з маркетингу, інтернет-маркетингу та PR, клієнтського сервісу, бізнес аналізу – поділяться своїм досвідом, медичними...
10.01.19
5 можливостей медичної інформаційної системи для клініки
Коли ми запитуємо власника медичної клініки/медичного центру, навіщо йому медична інформаційна система, то у відповідь чуємо, як правило, «для автоматизації основних процесів»,  «потрібна CRM для клініки», «для обліку діяльності». І це правильно. Медична інформаційна система (МІС) - це дієвий інструмент і для спрощення та прискорення щоденних рутинних операцій, і для оцінки та аналізу діяльності медичного бізнесу, стратегічного планування та подальшого розвитку клініки/медичного центру. Ми відібрали 5 основних можливостей МІС, які вже зі старту будуть приносити відчутну користь та вирішувати щоденні завдання...