Блог
23.04.21
Інтеграція ІМЕДу з IP телефонією Stream Telecom
В програмі ІМЕД реалізовано інтеграцію з IP телефонією Stream Telecom. Інтеграція забезпечує наступні можливості: Набір номера безпосередньо із картки клієнта; При вхідному дзвінку з’являється вікно з можливістю створити картку нового клієнта; якщо телефонує клієнт, який вже є в інформаційній системі, відкривається картка з його даними; Можливість розподілу дзвінків між співробітниками, які працюють в ІМЕДі; Записи дзвінків зберігаються в картці клієнта з можливістю їх прослуховувати; Використання телефонії Stream Telecom безпосередньо із програми ІМЕД без використання кабінету телефонії. Підключення телефонії просте і...
12.11.20
Інструкції по роботі в програмі ІМЕД
Для освоєння програми ІМЕД ми проводимо навчання та надаємо консультації. В цьому розділі ми публікуємо короткі інструкції по основних операціях, які виконуються в програмі щоденно адміністраторами, лікарями, медсестрами, операторами колл-центру.    Інструкції для Адміністратора Графік роботи лікарів Запис пацієнта на прийом Оформлення авансових послуг Відправлення протоколу візиту пацієнту Обдзвонювання пацієнтів та співробітників   Інструкції для Лікаря Робочий стіл спеціаліста Створення шаблону протоколу спеціаліста Відправлення протоколу візиту пацієнту Як користуватися кодуванням ICPC    Інструкції для Медсестри Робочий стіл медсестри Протоколи, звіти...
23.03.20
Відкликання ліцензій приватних лабораторій у разі приховання виявлених випадків COVID-19
На сайті Міністерства охорони здоров’я України повідомляється, що МОЗ відкликатиме ліцензії лабораторій, включаючи і приватні лабораторії, у разі, якщо вони не звітуватимуть про дослідження на коронавірус, проведені ними. Під час онлайн-брифінгу Головний санітарний лікар Віктор Ляшко зазначив: «Є вимога до приватних лабораторій передавати перші п'ять позитивних і 10 негативних зразків в національну лабораторію для підтвердження. В даний час вони зобов'язані звітувати за встановленою формою. У разі порушення МОЗ ініціюватиме відкликання ліцензії».    
09.09.19
Модель сервіс-дизайну в клініці
Поняття сервіс-дизайну не нове, однак не всі ринки поспішають із застосуванням цієї методології для кращого розуміння шляху клієнта у його рішенні купити товар чи послугу.  Методологія сервіс-дизайну базується на 5 основних принципах: Клієнтоцентричність - справжня, а не декларована; Співтворчість - залученість у проект всіх зацікавлених сторін; Етапність - погляд на сервіс як на серію етапів, які проходить клієнт у взаємодії з компанією;  Наглядність - візуалізація сервісу у вигляді фізичних артефактів; створення швидких прототипів і отримання зворотного зав’язку; Цілісність - врахування...
19.08.19
Управлінський облік в медичній організації
Будь-яка організація не може розвиватися без обліку. За законодавством всі юридичні особи зобов'язані вести бухгалтерський облік. Коли мова заходить про облік управлінський, не всі власники бізнесу, в тому числі і медичного, розуміють його відмінності від бухгалтерського обліку. Характеристики бухгалтерського обліку: реєстраційний, призначений для зовнішнього користувача, говорить про те, що вже відбулося, вимагає точності до останньої копійки, форма визначається нормативами та положеннями контролюючих органів, представляє загальні підсумкові дані. Характеристики управлінського обліку: аналітичний, слугує внутрішнім завданням, оцінює те, що має статися, використовує...
23.07.19
Як розрахувати собівартість медичної послуги
  На формування вартості послуг медичного закладу впливає кілька чинників: споживачі послуг, сам провайдер послуг (медичний центр / клініка, які надають ці послуги) та конкуренти. Споживачі та їх попит на медичну послугу, як правило, задають найвищу точку ціни - який максимум вони готові платити за послугу. Провайдер послуг визначає мінімальну вартість послуг, яка забезпечить беззбиткову роботу медичного закладу, а також бажану прибутковість. Конкуренти встановлюють певний коридор цін - від і до. З урахуванням цих трьох чинників формується оптимальна ціна на...
18.06.19
Конфлікт «Лікар-Пацієнт»
  В медичній сфері, як і в будь-якій іншій, не обійтися без конфліктних ситуацій. Конфлікт може розпочатися як з вини лікаря, так і з вини пацієнта. Конфлікт між лікарем та пацієнтом може закінчитися в самому медичному закладі із залученням адміністрації, а може і в суді. Тож конфліктних ситуацій краще не допускати, аби не псувати професійну репутацію лікаря, репутацію клініки, не витрачати час, гроші та нерви. Розглянемо кілька типових ситуацій, які можуть призвести до конфлікту, та як їм запобігти.    ...
03.06.19
Особливості медичних послуг
Споживачі послуг часто ототожнюють виконавця послуги (окремого співробітника) з усією компанію, і, як правило, не отримавши бажаний результат від одного працівника, вони вже не звертаються до цієї компанії повторно, аби переконатися, що інший працівник упорається із завданням бездоганно. Споживачі для себе відразу відмічають – в цій компанії надають неякісні послуги. Організаціям зі сфери послуг слід підбирати висококваліфікований персонал, який зможе підтримувати добру репутацію компанії на ринку. Другі шанси даються вкрай рідко. І так усюди. Сектор приватної медицини не становить виключення....
29.05.19
Мейо: клініка-легенда. Досвід однієї з кращих сервісних організацій
  Близько 130 років тому в містечку Рочестер, що у штаті Мінесота, лікар Уільям Уоррел Мейо відкрив першу приватну лікарню, яка отримала назву за прізвищем її засновника – клініка Мейо. Цікаво те, що ця клініка і досі існує. Більше того, вона є найвпливовішим і найдорожчим брендом у сфері послуг, хоча й майже не використовує рекламу для просування своїх послуг.  За даними опитування, проведеного серед пацієнтів фірмою Social Research, клініка Мейо має імідж «медичної Мекки»: на думку пацієнтів, саме в цій клініці...
24.05.19
Що вибрати для клініки: CRM чи МІС
  За даними дослідження (опитування), проведеного компанією Еrnst&Young, п’ять основних статтей  витрат приватних клінік та медичних центрів складають: розширення асортименту послуг (67%); підвищення операційної ефективності (67%); відкриття нових клінік (41%); маркетингові активності (37%); ІТ проекти (30%) Розширення асортименту послуг. За даними респондентів, основна мета реалізації таких проектів – це прагнення надавати якомога більше медичних послуг (стаціонар, хірургія, реабілітаційні послуги, косметологія, телемедицина), враховуючи попит на них, з ціллю залучення нових та утримання існуючих пацієнтів.  Підвищення операційної ефективності. Серед факторів, що сприяють реалізації...