Блог
17.04.19
Що необхідно підготувати для початку роботи в програмі ІМЕД
Перш, ніж почати вести облік в програмі, її треба для цього налаштувати, тобто внести первинну інформацію, яка знадобиться для подальшої роботи. Ми підготували перелік тих даних, які необхідно підготувати для початку роботи в медичній інформаційній системі ІМЕД.   Мінімально необхідні дані для початку налаштування програми ІМЕД (створення користувача) ФІО користувача програми Посада користувача Контактний номер телефону, Адреса електронної пошти Створення паролю для входу в програму Мінімально необхідні дані для початку роботи в програмі ІМЕД Реквізити організації, від імені якої буде...
17.04.19
Лікарі та продажі: як МІС допоможе вирішити цю дилему
Медичний приватний заклад – це перш за все медичний бізнес. Звичайно, він створюється з місією допомагати людям зберігати та поліпшувати своє здоров’я, однак без комерційної складової та підтримки певного рівня дохідності такий бізнес не працюватиме довго. Ми вже говорили з вами про те, наскільки важливою є роль лікаря у задоволеності клієнта медичними послугами та розвитку його лояльності до медичного закладу, а відтак, і у повторних продажах. Сьогодні розповімо, як медична інформаційна система може допомогти лікарю продавати більше, по суті не...
15.04.19
Робоче місце лікаря в МІС ІМЕД
Сьогодні розкажемо вам детальніше про автоматизоване робоче місце лікаря в медичній інформаційній системі ІМЕД. Для роботи лікаря в ІМЕДі передбачений увесь необхідний інструментарій. Зі  свого робочого місця лікар: бачить свій графік прийомів та може записувати пацієнтів до себе на прийом; отримує доступ до електронної медичної карти пацієнта: історії хвороби, історії замовлень, усіх наявних результатів лабораторного та інструментального обстеження, висновків лікарів; має змогу переглядати файли різних форматів, зображення; Зі свого робочого місця лікар може роздруковувати висновки прийому та протоколи досліджень. [caption...
12.03.19
Як адміністратор клініки впливає на продажі
Адміністратор медичного закладу, як правило, виконує дві основні функції: продаж та адміністрування пацієнтів в клініці. Лише деякі клініки можуть передати функцію продажів менеджерам з продажу, в більшості ж медичних закладів адміністратору доводиться поєднувати і продажі, і роботу на рецепції.   Продажі Адміністратор приймає вхідні дзвінки, спілкується з потенційним клієнтом клініки і записує його на прийом. Для високих конверсій адміністратор повинен вміти визначати тип клієнта, що телефонує, перехоплювати ініціативу, задавати клієнту правильні питання і робити пропозицію. Дуже важливі інформованість та експертність...
06.03.19
Вітаємо з 8 березня!
Чарівні жінки! У цей чудовий день прийміть наші найщиріші побажання зі святом Весни! Бажаємо Вам тепла і любові в серці, чудового настрою і прекрасного самопочуття. Нехай кожен Ваш день буде сонячним і радісним, нехай довкола Вас панують любов і гармонія, а на Вашу честь розквітають квіти й звучить музика. Будьте завжди усміхнені, сповнені надій та оптимізму. Бажаємо Вам щастя й вдачі, міцного здоров’я, здійснення всіх мрій та бажань. Хай у Вашій оселі завжди панують мир, злагода і добробут. Будьте красиві,...
25.02.19
Як спілкування з лікарем впливає на лояльність пацієнта
Як правило, пацієнт обирає клініку для свого лікування та лікування сім’ї, зважаючи на якість отриманих в ній медичних послуг. Звичайно, на вибір клініки впливає багато інших факторів, однак вирішальним є саме цей. Незадоволеність медичними послугами змушує пацієнтів продовжувати пошуки «своєї»  клініки та «свого» лікаря. І ось тут цікавими для власників/директорів медичних закладів можуть бути результати дослідження, проведеного з участю 500 пацієнтів. Дослідження показало, що задоволеність пацієнтів медичними послугами тісно пов’язана із задоволенням пацієнтів комунікацією з лікарем. Здатність лікаря з повагою відноситися...
21.02.19
Як зробити медбізнес ефективним завдяки медичній системі
Популярність приватних медичних закладів постійно зростає, оскільки вони, у порівнянні з державною медициною, здатні забезпечити пацієнтів високим рівнем медичної допомоги та мають необхідне діагностичне обладнання для проведення різноманітних обстежень. Саме якісна діагностика уможливлює та прискорює постановку правильного діагнозу.   Насьогодні в Україні працює близько 50 000 приватних клінік та медичних центрів і щороку відкриваються нові приватні медичні заклади та філії вже існуючих.   На ринку медичних послуг конкуренція за клієнта достатньо жорстка і змушує медичні заклади постійно вдосконалюватися, підвищувати ефективність лікування та...
12.02.19
Критерії оцінки якості медичних послуг
Звертаючись до приватної клініки, пацієнти очікують високої якості послуг у порівнянні з тією, яку б вони отримали в державному медичному закладі. Вони готові платити більше, однак вимагають за свої гроші поваги до власного часу, високого професіоналізму персоналу, ефективного лікування, комфорту під час перебування в клініці. Сучасні технології дозволяють медичному закладу надавати медичні послуги на високому рівні, тож клінікам та медичним центрам потрібно впроваджувати їх у свою роботу, аби клієнти залишались задоволеними. Компанія Kelton Global провела опитування серед 1010 пацієнтів, щоб...
06.02.19
Як оцінити ефективність медичної інформаційної системи
Як і будь-який бізнес, приватні медичні заклади також стикаються з проблемою збільшення продажів та підвищення прибутковості. Частіше за все основними причинами є те, що керівник втягнутий в оперативне управління закладом і не має чіткого плану розвитку продажів та маркетингу; в закладі взагалі немає маркетолога або маркетинг відданий на аутсорсинг; відсутній контроль якості та ефективності роботи персоналу (лікарів, медсестер, адміністраторів) та маркетингових активностей. Те, що бізнес залишається на плаву, скоріше заслуга окремих співробітників, а не грамотно вибудуваної системи продажів.      ...
30.01.19
Інфографіка: Чого хочуть пацієнти
Ми живемо в епоху очікувань. Якість сервісу в усіх галузях постійно зростає, клієнти отримують все більше комплексних послуг, які забезпечують їм комфорт у спілкуванні з компаніями. Подібної якості вони очікують і в інших сферах, і сфера медичних послуг - не виключення.  Компанія West провела опитуваня серед пацієнтів, аби краще розуміти, чого сьогодні вони хочуть - чи вимагають - в комунікації від своїх провайдерів медичних послуг. Недивно, прозорість та індивідуальний підхід очолюють список пріоритетів пацієнтів. [caption id="attachment_500" align="alignnone" width="1000"] Чого хочуть...